Fragt

Pakker med PostNord
Som udgangspunkt afsendes pakker med PostNords Erhvervspakker og der afregnes efter Postnords listepriser. Se fragtpriserne i skemaet til højre.

Paller med Danske Fragtmænd
Som udgangspunkt afsendes paller med Danske Fragtmænd. Levering af standard palle 80 x 120 cm koster 550 kr. pr. palle. Paller større end standard pallemål afregnes efter takst baseret på volumen/vægt (bruges fx til levering af store skilte).

OBS: Undgå ekstra leveringsomkostninger
Vi anbefaler dig altid at dobbelttjekke, at den indtastede leveringsadresse er korrekt. Derudover skal du sørge for, at der er nogen til stede på leveringsadressen i tidsrummet 08-16 på den forventede leveringsdato eller vælge en alternativ bemandet adresse. Ekstra udkørsel faktureres med 200 kr.

Leveringstid
Vær opmærksom på, at vi altid oplyser afsendelsesdato i din ordrebekræftelse. Hertil skal levering tillægges. Du kan se PostNords leveringstider på PostNords hjemmeside og Danske Fragtmænds hjemmeside.

Scandinavian Print Group kan ikke stilles til ansvar for eventuelle forsinkelser hos transportør.

Generelt set giver transportør ikke garanti for næstedagslevering i Danmark, men vi oplever at ca. 98 % af vores pakker til adresser i Jylland og på brofaste øer leveres den næstkommende hverdag.

Som udgangspunkt med omdeling
Vi sender pakker med og uden omdeling. Vælger du "billigste forsendelsesmetode", får du billigste metode med omdeling. Bemærk, at paller altid omdeles.

Billigste forsendelse

PostNord Modtagerflex-ordning
Modtagerflex er en service post nord tilbyder og har intet med Scandinavian Print Group at gøre.
Hvis du er tilmeldt PostNords modtagerflex-ordning, vil PostNord levere din pakke selvom du ikke er hjemme, på det sted I har aftalt. Når pakken er placeret på det aftalte sted, ophører erstatningsansvaret fra PostNords side, og ansvaret overgår til din virksomhed.
Så hvis pakken forsvinder eller bliver beskadiget, er det derfor ikke muligt at kræve erstatning, hverken af PostNord eller os. Læs mere om Modtagerflex

Pakkeforsendelse uden omdeling
Vælger du "PostNord uden omdeling", bliver du bedt om at vælge et posthus/postbutik i nærheden, hvor pakken kan afhentes. Du sparer penge, kan afhente pakken fra morgenstunden og du slipper for at være på kontoret i dagtimerne.

PostNord logo

Postpakker med omdeling
Højst 5 kg 75,00
Højst 10 kg 95,00
Højst 20 kg 115,00
Højst 35 kg 175,00
Postpakker uden omdeling
Højst 5 kg 60,00
Højst 10 kg 80,00
Højst 20 kg 100,00

Produktionstid vs. leveringstid

Vær opmærksom på, at der er forskel på produktionstid og leveringstid.
Vi oplyser altid produktionstiden, hvortil selve leveringen skal tillægges.

Andet fragtfirma
Husk, at vi ikke hæfter for selve transporten af tryksagen. Du er altid velkommen til at træffe aftale med egen transportør. Vi sørger så for, at tryksagen står klar til afhentning på det aftalte tidspunkt. Se i øvrigt forretningsbetingelser.


Andre services

  • Pakning og afsendelse til flere adresser ?
  • Indlevering til Postnord ?
  • Faktura / levering til udlandet ?
  • Distribution ?
  • Emballering ?

Stor ordre volume

Hvis du har valgt levering uden omdeling, men din samlede ordre har en volumen, der egner sig bedst til at blive sendt på en palle, ændres leveringsmetode til levering på palle til din oplyste adresse. Det drejer sig typisk om forsendelser med en samlet vægt over 150 kg.

Neutral forsendelse

Som udgangspunkt afsendes alle pakker med neutral afsender ?.


Dig selv som afsender

Du kan selv stå som afsender på pakken ?.


Efterlysning af pakke

Ønsker du at efterlyse din pakke, kan du læse mere her.


Flere x fragt

Du betaler kun 1 x fragt, når du bestiller flere produkter samlet. Også selvom vi afsender på forskellige tidspunkter.


Husk at tjekke din pakke

Tjek altid din pakke for skader ved levering.
Er uheldet ude, bør du notere ”modtaget med forbehold”, når du kvitterer for modtagelse. Se i øvrigt mere her.

Efterlysning af pakke

Pakkenummer
Alle kunder modtager et pakkenummer via email, når pakken afsendes.

Du kan følge din pakke på dette link.

Bemærk, at din pakke ofte først fremgår af hjemmesiden kl. 23:30 på afsendelsesdagen.

Foretag efterlysning
Er din pakke forsinket eller forsvundet, så ret henvendelse til os på info@scandinavianprintgroup.dk (Vær opmærksom på at vi desværre ikke kan udstede garantier for leveringstidspunkt, på vegne af transportfirmaerne).

Beskadiget pakke: Modtager du en pakke/palle, der ser beskadiget ud, skal du gøre chaufføren opmærksom på dette, og bede om at der noteres "modtaget med forbehold pga. tegn på skader". Dette er et krav i tilfælde af erstatning.

Dernæst bedes du straks (og senest inden for 24 timer) rette henvendelse til os på info@scandinavianprintgroup.dk. Vedhæft foto af både skadet indhold samt ydrer og inder emballage (vigtigt) ellers dækker PostNord ikke skaden.

Vær opmærksom på, at synlige skader skal reklameres med det samme og ikke synlige skader skal reklameres indenfor syv dage.

Bortkomne pakker
PostNord har op til 30 dages behandlingstid på bortkomne pakker. Scandinavian Print Group kan derfor først behandle sådanne sager, når PostNord har afsluttet deres eftersøgningen.

Sådan kontakter du PostNord
For at efterlyse din pakke, skal du kontakte PostNord kundeservice på postnord.dk/kundeservice.

Ny tryksag
Vær opmærksom på, at Scandinavian Print Group iht. vores forretningsbetingelser ikke hæfter for forsendelsen af din tryksag.

Ønsker du et genoptryk af din tryksag pga. leveringsproblemer, bedes du sende en mail til info@scandinavianprintgroup.dk, da vi ofte kan tilbyde rabat på genoptrykket.

PostNord service
Oplever du problemer med servicen hos PostNord, hører vi gerne fra dig på info@scandinavianprintgroup.dk.

Vi vil herefter sende din henvendelse videre til vores kontaktperson hos PostNord.

Andre leveringsformer

Her kan du se flere leveringsformer.

Afhentning

Det er naturligvis gratis at afhente tryksagen her hos os.

Vær opmærksom på, at datoen der fremgår af ordrebekræftelse, er vores afsendelsesdato. Med produktion i flere lande, er afhentning derfor først mulig den efterfølgende hverdag.

Vi anbefaler derfor, at man planlægger afhentning den næstkommende hverdag.

Du kan afhente din bestilling i tidsrummet:

Afdeling Adresse Tidsrum
Skejby  P. O. Pedersens Vej 26
8200 Aarhus N
Man - torsdag 08:00 til 20:30
Fredag 08:00 til 19:30.
Vallensbæk Vallensbækvej 61
2625 Vallensbæk
Man - torsdag 07:00 til 16:00
Fredag 07:00 til 15:30.

Ønsker du at afhente ordren uden for vores åbningstid, er du velkommen til at ringe til os på tlf. 87 303 303 og aftale nærmere.

Deadline for afhentning
Når din ordre er meldt klar til afhentning, bedes du afhente denne inden for syv hverdage.


KBH-Linjebil

Som alternativ til kurer, kan der hver dag kl. 9:00 sendes med bil direkte til hele Storkøbenhavn. Prisen er 850 kr. uanset destination i Storkøbenhavn. Turen skal være booket senest kl. 8.

Paller

Levering af standard palle 80 x 120 cm koster 550 kr. pr. palle. Paller større end standard pallemål afregnes efter takst baseret på volumen/vægt (bruges fx til levering af store skilte). Paller leveres med Danske Fragtmænd.


Paller til Europa

Hvis du har du brug for levering af en palle til Europa bedes du kontakte vores kundeservice på info@scandinavianprintgroup.dk for pris.

Bud

Det er muligt at få afsendt din tryksag med bud.

Vær opmærksom på, at vi producerer i flere lande, og at det derfor ikke altid er muligt, at booke/planlægge afhentning med bud samme dato, som der fremgår af ordrebekræftelse.

Forsendelser med bud leveres til dør på gadeplan. Ønskes opbæring, skal dette meddeles i forvejen. Der kommer et pristillæg for opbæring.

Hele landet
Vi tilbyder forsendelse med bud overalt i Danmark – download prisliste.
Bud til Sjælland skal pålægges et brogebyr på 416 kr.

Vores direkte bud kører sidste rute kl. 16.00 og ordrer der færdiggøres efter 16.00, vil først blive leveret næstkommende hverdag.
Loading ...

Din indkøbskurv

Ekspres gebyr:
Samlet trykpris : Ekskl. moms, fragt og adm. gebyr
Samlet rabat:
Kurv